2013. augusztus 14., szerda

Limonádés üveg -- Lemonade bottle

For the English Version Please Scroll down!


Mivel nagyon szeretek kreatív dolgokat csinálni, így úgy döntöttem hogy mától része lesz a blogomnak az a rész amit a DIY (Do it Yourself) dolgoknak szentelek. Gyakran nézelődöm a neten ehhez megfelelő ötletekért, ha ilyen helyről csinálok valamit, mindig feltüntetem majd a forrását.



A napokban találtam egy kis szabadidőt, így végre volt alkalmam egy kicsit kreatívkodni. Édesanyám nem olyan régen vásárolt egy citrusprés + tároló üveget a Tschiboban. Egyszerű átlátszó üveg volt sárga tetővel (sajnos annyi eszem nem volt, hogy lefotózzam..) Én ezt kissé unalmasnak találtam, így úgy döntöttem festek rá néhány mintát. így született meg a citrommal, naranccsal és lime-al díszített üvegecske :)
Következő projektem a nagymamám által készített lekvárok üvegeinek stílusos félcímkézése :)






English Version


I really like to do creative things, so I decided to start a heading about DIY things (do it yourself). I often look for on the internet for such ideas, if I find something good and I do it, I'll post the source :)
In the last few days I had a little free time, so I had time for beeing creative :D My Mom bought a limonade bottle a few weeks ago in the Tschibo. It was a simple transparent bottle with a yellow bottle cap. For me it was a bit boring, so I decided to paint some patterns on it, so was born the bottle painted with lime, orange and lemon. I hope you like it! :)
The next project is to make  stylish labels for my grandmas jams :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése