2013. november 17., vasárnap

A very special Fashion show - Jótékonysági gálaest



Tegnap volt szerencsém részt venni egy csodálatos eseményen. A Mozdulj! Közhasznú egyesület rendezett egy jótékonysági estélyt egy integrált divatbemutatóval összekötve a Duna Palotában. Csodálatos volt látni, hogy a megszokott modellek mellett fogyatékkal élő, plus size és idősebb modellek is részt vettek a bemutatón. Szívből gratulálok nekik, nagyon szépek voltak mind! :) A divatbemutatón magyar tervezők gyönyörű ruhakölteményeit mutatták be. A tervezők név szerint: Couture Szépkuti (Szépkuti Gabriella), Green Culture (Szabó Kriszta), Héjja Trend Line (Héjja János), Myrdin (Czinder Timi), Navona by Pastell Stúdió (Megla Rózsa), Szász Endre Kollekció (Szász Katalin), Szépligeti Fashion (Szépligeti Ágnes).

Sajnos a képek nem lettek túl jók, mivel sajnos csak a telefonom volt nálam, de azért szemezgettem nektek néhányat a legjobban sikerült képek közül. Ugye milyen gyönyörűek a modellek és a ruhák? :)

Az est házigazdája R. Kárpáti Péter volt, a fővédnök pedig Demcsák Zsuzsa. Ezzel természetesen még nem volt vége az estnek, egy vacsorát követően táncos, énekes produkciókat csodálhattunk meg. Táncbemutatót láthattunk a harmónia táncegyüttestől illetve a gördülő tánccsoporttól (az ő egyik produkciójukról fel fogok tenni egy videót, szerintem ezt mindenkinek látnia kell!). A meglepetésvendég pedig nem volt más, mint Király Linda. Most döbbentem rá, milyen hatalmas hangja van! :) Végül tánc, tombola és borárverés volt a program, mi a borárverést már nem vártuk meg, mert féltem, hogy a nagy ködben nem tudunk majd hazajutni. Én nagyon jól éreztem magam az este, tényleg egy felejthetetlen élmény volt. A megnyitón elhangzott az a mondat, hogy aki ma eljött más emberként fog hazatérni. Most már értem miért mondták, rám nagy hatást tett az estély.

Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem ezen az eseményen, remélem jövőre is megrendezik majd! :)

Néhány további kép az estélyről:


R. Kárpáti Péterrel

Király Linda

Király Lindával

Végül pedig én magam :) 
Dress: Orsay
Necklace and bracelets: Swarowski
Bag: Dior

2 megjegyzés:

  1. A 6. 7. képen lévő ruhák Myrdin darabok by Czinder Timi, Mészáros Judit nem vett részt az eseményen,

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy szóltál, az esemény facebook oldaláról másoltam a listát, máris javítom! :)

    VálaszTörlés