2013. szeptember 25., szerda

Necklace by Soie Essentielle

For the English version please scroll down!



Tegnap délelőtt örömteli hírre ébredtem, itt járt a postás és csomagot hozott nekem! Rögtön tudtam mi lesz benne, így a hír hallatán rohantam le, hogy szemügyre vegyem új szerzeményemet. A fent látható gyönyörűség volt benne, egy nyaklánc a Soie Essentielle jóvoltából. Nemrég fedeztem fel ezt a márkát, a Laoni store kínálatában, ahol egyből beleszerettem ezekbe az egyedi és elegáns ékszerekbe. Két mozdulattal később már a webshopjában kutakodtam, az első Soie nyakláncom kilétét keresve. Nem mondom, hogy könnyű volt a döntés, szívem szerint az összeset magaménak tudtam volna, de végül, miután már az egész családomat őrületbe kergettem a kérdéssel "ezt vegyem meg, vagy ezt??", természetesen mindig újabb és újabb láncokkal, meglett a győztes, akit fent láthattok a képeken. Hogy miért őt választottam végül? Gyönyörűek a színei,  nagyon illenek egymáshoz, és mindenekelőtt nagyon elegáns. Anyukám úgy fogalmazta, meg egyszerűen, hogy "olyan Kleopátrás"! Alig várom, hogy újabb darabokat is zsákmányolhassak! :)




English Version

Yesterday morning I woke up to the news, that the postman brought me a package. I immediately knew what it is, so I run to the kitchen to take a look at my new purchase. The beauty, seen on the pictures above was the consignment, a necklace by Soie Essentielle. I found the brand recently among the supply of the Laoni store. It was a love at first sight with the unique and elegant jewelry. Two moves later I already was in their webshop, trying to find my first Soie necklace. It was a hard choice, if I could I'd have bought all of them. After driving crazy my whole family with the question "Should I buy this, or that?", of course always with other pairs, I chose the winner. So why is she the winner? (yeah I think that every jewelry are girls, :D) The colors are wonderful and they fit together very well, but the main reason was that it's so elegant! My mom said when she saw it for the first time: "It seems like it belonged to Cleopatra once" I can't wait to get more of them! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése