2014. január 6., hétfő

My first time at The Body Shop

 For the English version please scroll down! :)


  Tegnap bent jártam a városban, és elmentem vásárolni, mivel most lesz drága Dóri barátnőm szülinapja, és neki néztem ajándékot. Amikor mindent megtaláltam neki, még volt egy kis időm, így arra jutottam, keresek magamnak egy jó kézkrémet. Tudni kell rólam, hogy szinte minden krémre allergiás vagyok, nagyon nehezen találok akár kézre, testre, vagy arcra való krémet. Még sosem jártam a The Body Shop-ban, ma viszont úgy éreztem be kell mennem. Szerencsére hallgattam az ösztöneimre, az eladók nagyon kedvesek voltak, és meg is találtam amit kerestem. :) Nagy előnyük, hogy az állatkísérletek ellen vannak, ez számomra nagyon fontos, úgyhogy arra ösztönzök mindenkit, bátran vásároljatok itt! :)

The Body Shop - Vaníliás kézkrém

  Az egyik dolog amit megvettem ez a kézkrém volt. Vanília illatú, amit imádok, így a sok krém közül amit szegény eladólány végig mutogatott ez lett a győztes (természetesen ez volt az utolsó). Még vásárlás előtt kipróbálhattam, ami azért volt nagyon jó, mert nálam az allergia rögtön jelentkezik, méghozzá imádni való vörös foltokkal mindenütt a kezemen. Ezúttal a pöttyök elmaradtak, úgyhogy nagyon boldog voltam. Őszintén bevallva féltem, hogy az allergia még egy második-harmadik használat után kijöhet, ezért csak egy apró, 30 milis kiszerelést vettem, de valószínűleg hamarosan visszamegyek egy nagyobbért! Rengeteg illat választék van, illetve a különféle bőrtípusoknak megfelelő krémeket is lehet kapni, nekem nagyon bejött! :) 

The Body Shop - Áfonyás testradír

  A másik szerzeményem nem volt betervezve, egyszerűen csak beleszerettem az illatába, illetve az édes kis hópelyhekbe, amik a csomagolásán láthatóak. Ez egy áfonyás testradír, aminek különlegessége, hogy zuhanyzáshoz/fürdéshez is használható, ugyanis habosodik. Tegnap este kipróbáltam, és egyszerűen imádom! Itt is megjelent az allergia kérdése, hiszen erre is lehettem volna allergiás, így itt is a kis kiszerelés mellett döntöttem, amíg ki nem derül, hogy megfelel e az én finnyás kis bőrömnek :) Ha szeretitek az igazi áfonya illatát, akkor ezt a temréket mindenképpen ajánlom, nagyon finom, nehéz megállni, hogy meg ne egyem! ;) :)

English version

 Yesterday I went to the city to shop presents for my best friend Dori, because here birthday is tomorrow! :) When I was done with her gifts I still had a little time to get a hand cream for myself. You need to know, that I'm allergic to almost every kind of creams, and it's pretty har dto find anything for my hands/body/face. I've never been to The Body Shop, but I was in the mood to go to the store today. Luckily I listened to my insight. :) the shop assistant was very nice, and I found what I was looking for! The best thing is that they are against testing on animals, which is very important for me. I recommend you to shop here! :)
The Body Shop - Vanilla bliss hand cream

  The first thing I bought was this hand cream. It's a "Hand moisturizer with Vanilla extract and Community Fair Trade cocoa butter." The poor shop assistant girl showed me thousands of creams, but this was the scent I fell in love with. (Of course this was the last one) I could test it on my skin, which is great, because the allergy shows up immediately, with nice big red sports on my skin. This time there were no spots, so I was very happy. I need to tell that I was still afraid, the the allergy will show up at the second or third use, so íi bought the smallest package (30 ml). It works wonderfully, so I think I'll need to go back soon for a bigger bottle :) They have several types of hand creams for different skin types with different scents. I loved them! :) 

The Body Shop - Cranberry Joy Body Polish

The other thing I got wasn't planned, I just fell in love with the scent, and the cute little snowflakes which are on the packing. This is cranberry scented body polish. It's specialty is, that you can use it as a shower gel too, because it foams. Of course I had the same issue with this ad the hand cream, the allergy, so I also bougth the little one of this body polish (75 ml) I tried it yesterday, and I love it! If you like the scent of cranberry, you should by this! It"s quite hard for me, not to eat it! ;) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése