2014. január 30., csütörtök

Online Shopping I.

For the English  version please scroll down! :)

Mostanság nagyon szeretek interneten vásárolni, mivel egy jó webshopban rengeteg cuki/divatos/csajos/laza/elegáns/stb. cuccot lehet kapni. :) Amikor egy új oldalra tévedek mindig elönt a kétség, hogy vajon azt kapom-e amit a képeken látok, megbízható-e az oldal, jó minőségűek-e a termékek és ehhez hasonló további kérdések (ti is éreztetek már így? ) Ezért döntöttem úgy, hogy megcsinálom ezt a kis összefoglalót, egy kis infót adva a híresebb webshopokról :) Kezdjük is! :)


Fashion Days


   Először egy magyar oldallal kezdeném. Talán egy éve egy barátnőmnél láttam meg egy gyönyörű, talán Calvin Klein csizmát. Természetesen rögtön rákérdeztem honnan vette, akkor mutatta meg ezt az oldalt. Minden nap új akciók vannak az oldalon, hatalmas kedvezménnyel!  Az első vásárlásom egy gyönyörű lila Kathy van Zeeland táska volt, imádom! :) Azóta már talán fel sem tudnám sorolni mi mindent vettem már tőlük, nem csak ruhákat és kiegészítőket, de csúcs lakberendezési cuccokat is árulnak (Anyukám karácsonyi ajándéka is innen volt, egy Hollandia témájú vízforraló és kávéfőző, amire cuki malmok voltak ráfestve :) ) Bátran ajánlom ezt az oldalt, időben megjönnek a rendelt dolgok, nagyon megbízhatóak, és a legjobb, nincs postaköltség! :)

Boohoo.com
   Azt hiszem a Boohoo.com volt az első külföldi oldal ahol ruhát vásároltam (Ebayt, amazont leszámítva). Egy szépséges magassarkúba szerettem bele, amit rögtön meg kellett vennem. Féltem tőle, hogy a méret jó lesz-e de még kényelmes is volt! Egyetlen hibája, ha annak lehet nevezni, hogy 13cmnél alacsonyabb sarkú cipőt nehezen találsz, ami az én 169 cm-emmel nem annyira nyerő (még jó, hogy a párom magas :D ) A ruháik is csinosak, bár egy fél év után a varrásnál néhol foszlani kezdenek. Ennek ellenére én szeretem az itt vásárolt ruháimat, a cipő meg egyszerűen tökéletes! Itt van postaköltség, £7.00 ami kb.  2500 Ft 

Forever 21
   Az új kedvencem :) Én személy szerint még nem vásároltam innen, viszont karácsonyra kaptam egy csodálatos nyakláncot. Még novemeber táján nézhettem ki, és megmutattam Anyukámnak, aki késsőbb megvette nekem. Egyszerűen tökéletes, hamarosan majd egy outfitben megmutatom. A minőség jónak tűnik, de ezt úgyis az idő fogja megmutatni. a postaköltség €6.00, kb. 1800 Ft.

ASOS
   Végül de nem utolsó sorban egy olyan oldalról szeretnék beszélni, amiről bár még nem vásároltam, nagyon nagy népszerűségnek örvend mind külföldön, mind egyre nagyobbnak itthon. Az ASOS különböző márkák ruháit kínálja, van amelyik alacsonyabb, van amelyik magasabb árkategóriában. Én személy szerint megsértődtem legutóbb, amikor elfogyott a ruha amit kinéztem (így jár aki tétovázik), ezért nem vásároltam még tőlük, de ezt a hiányosságomat hamarosan pótolni fogom :) Postaköltség nincs, ez nagy előnye az oldalnak szerintem.



English version

Nowadays I'm obsessed with shopping online, i think it's very easy to find something cute/girly/elegant. When I get to a new site, I'm always afraid, whether I get what I saw on the picture/ is it a good quality/ is the site trustworthy etc. (did you ever feel the same way?) This is the reason I decided to make this post, giving important information about the famous webshops. Let's get started! :)
Fashion Days

   First, I'll start with a hungarian site. I've heard about it from of my friends, like a year ago. She bough beautiful Calvin Klein boots and I needed to know where they were from. She showed me the Fashiondays.hu. The site has new sales every day with awesome discounts. My first order was a beautiful Kathy van Zeeland bag. OMG I love it so much! :) Since I've bought several things, not only clothes  but home products too (I've got my moms christmas present from here, it was a coffee machine and a water back, in Netherlands style, with cute little mills on it :) ) I reccomend you this site! You get your orders in time, they are trustworthy, and there is no shipping fee! :)

Boohoo.com
   I think Boohoo.com was the first where I bought clothes online (except ebay and amazon) I fell in love with a pair of wonderful heels, I needed to buy the immediately. I was worried, wheter the size will fit, but they were very comfortable. I didn't like that the lowest heels were 13cm, which don't really fit my height (169cm, I'm lucky, my boyfriend is really tall :D). I've also bought clothes from them, they aren't bad quality, though they start to lint after a half year. Though, I still love my Boohoo clothes and shoes! The shopping fee is £7.00 

Forever 21
   My new favorite! I've never bought anything myself from Forever 21, but my mom got me a beautiful necklace as a christmas present this year from the site. :) I fell in love with it in November, and she bought it later for me. It's prefect, I'll show it soon to you in an outfit. The quality seems good for now, we'll see in a few months :) The shopping fee is €6.00.

ASOS
   Last but not least the site which is very famous all over the world. I haven't buy anything yet, but I've heard very good thing about ASOS. They offer the products of several brands, from lower price to higher. I didn't buy anything yet because I got angry when I found a very nice dress, and I found out it was out of stock. But I'll correct this fault soon. THere is no shopping fee :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése