2014. február 20., csütörtök

Recipe of the month: yogurt wih fruits, nor just for breakfast!

For the English version please scroll down!


Régen sosem szerettem a joghurtot, annak ellenére, hogy tudtam, hogy mennyire egészséges. Anyukám találta ki, hogy megkóstolja a natúr joghurtot, és megkért, hogy csináljam meg neki, hogy finom legyen. Sajnos őt nem nyerte meg magának a joghurt, bármit csináltam vele nem ízlett neki, én viszont rájöttem, ez az egyik kedvenc délutáni nasim! Természetesen reggelire is lehet enni, én mégis jobban szeretem délután/estefele enni, főleg ha tanulnom kell közben :) A legjobb benne, hogy pár perc alatt megvan, viszont egészséges és még finom is! Jó étvágyat hozzá! :)

Hozzávalók:
- a kedvenc müzlis tálad :)
- 25 dkg natur joghurt (én Cserpest használok, de bármilyen megteszi)
- 2-3 teáskanál méz ( ha van rá lehetőségetek, vegyétek közvetlenül a méhésztől, az sokkal finomabb, mint a bolti) 
- bármilyen gyümölcs amit szeretsz (én málnát raktam bele, de mivel az csak fagyasztva volt itthon, ezért tettem hozzá friss banánt is)
- bármilyen teljes kiőrlésű müzli 

Elkészítési tippek:
Ha a mézet hideg helyen tároljátok tegyétek ki egy órával korábban, hogy jobban folyjon
Én olyan müzlit vettem, amiben további gyümölcsdarabok is vannak, mennél több a gyümölcs, annál jobb!
A február, mint szerelmesek hónapja alkalmából ezúttal szívecske alakú cukrokkal díszítettem, enélkül persze sokkal egészségesebb :) (most vettem és ki kellett próbálnom :D )

Remélem ízleni fog nektek, jó étvágyat hozzá! :)

English version

I've never liked natural yogurt, though I knew how healthy it is. My Mom wanted to try it, and asked me to prepare ot for her in a way it will be delicious. Unfortunately she didn't like it, but I fell in love with it! You an eat it for breakfast, but I like to eat it more in the afternoon or evening. (it's the best food if you need to study) THe best thing about it is that it's ready in a few minutes, it's healthy and delicious! Let's get started!

ingredients: 
- Your favorite cereal bowl :)
- 25 dkg natural yogurt (I use a hungarian brand "Cserpes")
- 2-3 teaspoon honey ( If you are able to, buy the honey from the apiary, it's the best!) 
- any kind of fruits you like (I used raspberry, but because I had only frozen this time, I also used fresh banana)
- whole grain cereal 

Tips:
If you keep the honey in a cold place, take it out 1 hour before, so it won't be that hard.
The cereal I bought has little fruit pieces in it, the more fruit the better!
February is the month of love, so I decorated it with cute heart shaped sweets. Of course you can skip it, it's much healthier without it (I've just bought them, had to try :D )

I hope you will like my yogurt recipe! Enjoy it! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése